پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کار من هر روز با اینترنت است .......
نوشته شده در چهار شنبه 1 مرداد 1393
بازدید : 236
نویسنده : محمدرضا
 

 

 

کار من هر روز با اینترنت است
اطلاعاتم به روی دیسکت است
هر چه میگیرم همه از sever است
file های من درون folder است
بایگانی کوچک و کامل شده
همدم من سیستم عامل شده
فرصت دیدار کوه و دشت نیست
چون دگر وقتی برای گشت نیست
توی گلدانها فقط خاک و گل است
عکس گل در یاهو و در گوگل است
عکسهایم خارج از corbis نیست
فکر من جایی به جز office نیست
کارهای من همه تقلیدی است
رونوشت و CD و DVD است
گاه با بعضی کمی CHAT میکنم
گاه یک برنامه format میکنم
ارتباطاتم همه ایمیلی است
از سر کج خلقی و بی میلی است
دست و پایم خسته و بی حس شده
راه رفتن خارج از access شده
ورزش از برنامه ها کنسل شده
ورزشم ویندوز یا exel شده
یادگیری از سر مجبوری است
این ز الزامات فیبر نوری است
قوری چای ، فلاسک تی شده
علم ما اکنون فقط IT شده
نام من محدود به PASSWORD گشت
جمله هایم مختصر چون word گشت
هر چه از آن زندگی شیرین شود
زود در سطل RECYCLEBIN شود
گر چه من گاهی شکایت میکنم
اندک اندک دارم عادت میکنم
شعر بنده در همین جا END شد
نامه ام با کامپیوتر SEND شد
حرف هایم را همه فوروارد کن
هر چه گفتمSAVE و روی HARD کن
شکوه هایم آنچنان BASIC نیست
هیچ نیکی بهتر از تکنیک نیست


:: برچسب‌ها: اینترنت ,



گلکسی Ace دو سیم کارته از سامسونگ +عکس
نوشته شده در یک شنبه 29 تير 1393
بازدید : 134
نویسنده : محمدرضا

love4

گوشی گلکسی Ace سامسونگ یک گوشی دو سیم‌کارته محبوب در بین گوشی‌های رده متوسط خانواده گلکسی سامسونگ است که به قیمت ۴۸۹ هزار تومان با گارانتی مایکروتل در بازار فروخته می‌شود. این گوشی با ظاهری ساده و وزن ۱۲۲ گرم از پردازنده ۸۳۲ گاهرتزی، حافظه داخلی ۳۰۷۲ مگابایتی، حافظه رم ۵۱۲ مگابایت و قابلیت استفاده از کارت حافظه Micro SD برخوردار است.

انجمن تفریحی قاطی
این گوشی قابلیت اتصال به شبکه‌های ارتباطی بلوتوث، GPS، WLAN، ۳G و GPRS را دارد و صفحه نمایش آن نیز ۳٫۵ اینچ است. دوربین ۵ مگاپیکسلی، فوکوس اتوماتیک، سیستم عامل آندروید نسخه نان زنجبیلی نسخه ۲٫۳، جاوا، مایکروسافت آفیس و PDF از دیگر ویژگی‌های این گوشی به شمار می‌رود اما از فلاش دوربین در آن خبری نیست. رادیو، هندزفری، قطب‌نما، باتری ۱۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت با زمان انتظار ۵۷۰ ساعت و زمان مکالمه ۱۸ ساعت و نیم از دیگر ویژگی‌های این گوشی است.

موضوعات مشابه:


:: برچسب‌ها: گوشی , قشنگ , گلکسی , زیباوخنده ,



ساخت سریع شورتکات از پوشه‌ی مسیر جاری
نوشته شده در شنبه 28 تير 1393
بازدید : 131
نویسنده : محمدرضا

 

thtm می‌نویسد:

در این ترفند قصد داریم به معرفی روشی ساده اما کاربردی بپردازیم که بهره‌گیری از آن می‌توانید با مراجعه به هر پوشه در ویندوز اکسپلورر، به طور سریع از این پوشه یک شورتکات در محل دلخواه دیگر ایجاد کنید. این ترفند بر روی ویندوزهای ویستا، 7 و 8 امکان‌پذیر است.

بدین منظور:
ابتداوارد پوشه‌ی مورد نظر شوید.
خواهید دید در نوار آدرس ویندوز اکسپلورر و در سمت چپ آدرس پوشه، آیکن یک تصویر کوچک (غالباً به شکل یک پوشه) وجود دارد.
کافی است این آیکن کوچک را به وسیله ماوس گرفته و در محل مورد نظر (مثلاً صفحه دسکتاپ) رها کنید.
خواهید دید که یک شورتکات از این پوشه ایجاد شده است.

انجمن تفریحی قاطی سطح ترفند: مبتدی

 




نوشته شده در جمعه 27 تير 1393
بازدید : 631
نویسنده : محمدرضا

زیبا ترین آبشار زیر زمینی دنیا

آبشار رابی در ایالت تنسی آمریکا، به عنوان زیباترین آبشار زیرزمینی جهان تلقی می‌شود که هرساله افراد بسیاری از سراسر جهان را به سمت خود جلب می‌کند.

انجمن تفریحی قاطی

انجمن تفریحی قاطی

انجمن تفریحی قاطی

انجمن تفریحی قاطی
 

زیبا ترین انجمن دنیا

کلیک کن تا بیای تو




امتحان زود
نوشته شده در جمعه 27 تير 1393
بازدید : 141
نویسنده : محمدرضا

 

 
 

 




اسم بلوتوث
نوشته شده در جمعه 27 تير 1393
بازدید : 129
نویسنده : محمدرضا



بازدید : 127
نویسنده : محمدرضا
 

ایام ضربت خوردن و شهادت حضرت علی علیه السلام تسلیت باد

 

http://www.shiaupload.ir/images/59684568451023586439.jpg

 

 

حضرت علی علیه السلام :

اگر بردبار نیستی خود را بردبار نشان بده

زیرا کمتر کسی است که خود را شبیه گروهی کند و بزودی یکی از آنان نشود

 

نهج البلاغه حکمت




ازدواج ورزشکاران حرفه‌ای با هالیوودی‌های
نوشته شده در پنج شنبه 26 تير 1393
بازدید : 307
نویسنده : محمدرضا

 

10. ارین اندروز – دارایی خالص: 3 میلیون دلار



ارین اندروز یکی از گویندگان مشهور برنامه های ورزشی دنیاست و دارایی خالص او 3 میلیون دلار تخمین زده شده است. او کارش را در سال 2000 به عنوان روزنامه نگار حرفه ای آغاز کرد. در سال 2004، او در شبکه ESPN کارش را شروع کرد و حدود 8 سال در این شبکه ماند. سال 2012 سال بزرگی برای اندروز بود. نه تنها وی مجری کالج فوتبال در شبکه ورزشی فاکس و مجری برنامه Dancing With The Stars در شبکه ABC شد، بلکه با شوهر آینده اش نیز آشنا شد. سال گذشته، اندروز با جارت استول، بازیکن تیم لوس آنجلس کینگز ازدواج کرد.

انجمن تفریحی قاطی


9. پائولینا گرتزکی – دارایی خالص: 5 میلیون دلار


در هالیوود، شما با افرادی که می شناسید شناخته می شوید. پائولینا گرتزکی، دختر یکی از بزرگترین شخصیت های ورزشی در تمام دوران ها یعنی وین گرتزکی است. نسبت او با وین گرتزکی بلیت ورودی او شد و حالا وی مدل و خواننده پاپ معروفی است. در سال 2006، او بهترین ترانه اش تا به امروز با عنوان Collecting Dust را منتشر کرد. پائولینا در حال حاضر با داستین هانتر، گلف باز حرفه ای، نامزد است. او از طریق مدلینگ و خوانندگی، برای خودش دارایی خالصی بالغ بر 5 میلیون دلار جمع کرده است. البته او به عنوان یکی از 5 فرزند وین، روزی 20 درصد از ثروت 200 میلیون دلاری وین را به ارث خواهد برد.

انجمن تفریحی قاطی


8. بریجیت ویلسون – دارایی خالص: 8 میلیون دلار


بریجیت ویلسون و پیت سامپراس در سال 2000 با هم ازدواج کردند و هنوز هم در کنار فرزندانشان به زندگی شاد خود ادامه می دهند. سامپرا تنیسور حرفه ای و ویلسون بازیگر مشهوری است. می گویند ویلسون از حرفه بازیگری خود چیزی حدود 8 میلیون دلار دارایی خالص بدست آورده است.

انجمن تفریحی قاطی


7. کیلی کوئوکو – دارایی خالص: 20 میلیون دلار


کیلی کوئوکو با یک تنیسور مشهور به نام رایان سوئیتینگ ازدواج کرد. دارایی خالص کیلی حدود 20 میلیون دلار است. او بیشتر با نقش پنی در شوی تلویزیونی The Big Bang Theory شناخته می شود. بازی او در این شو برایش جایزه منتخب مردم در سال 2014 برای محبوب ترین بازیگر زن کمدی تلویزیونی را آورد.

انجمن تفریحی قاطی


6. کلوئی کارداشیان – دارایی خالص: 20 میلیون دلار


کلوئی به عنوان یکی از ستاره های برنامه تلویزیونی Keeping Up With The Kardashians چیزی حدود 20 میلیون دلار دارایی خالص بدست آورده است. او در این برنامه در کنار خواهرانش کورتنی و کیم بازی می کند. وی با لامار اودوم ستاره NBA ازدواج کرد و این دو با هم برنامه "کلوئی و لامار" را ساختند. زندگی مشترک این زوج مانند بسیاری از زوج های هالیوودی فراز و نشیب زیادی داشت و در نهایت آنها از هم جدا شدند و حالا کلوئی درخواست طلاق داده است. از آنجائیکه آنها هنوز رسماً از هم جدا نشده اید، نام کلوئی را در این لیست قرار دادیم.
 
انجمن تفریحی قاطی


5. هیلاری داف – دارایی خالص: 25 میلیون دلار


هیلاری داف حرفه بازیگری اش را از کودکی آغاز کرد و کم کم دارایی خالصش را به 25 میلیون دلار رساند. او وقتی نوجوانی بیش نبود ستاره برنامه Lizzy McGuire شد که از شبکه دیزنی پخش می شد. پس از آن هیلاری خواننده پاپ شد و موفقیت هایی بدست آورد. سپس او موفقیت چشمگیر دیگری بدست آورد و برند پوشاک Stuff by Hilary Duff را تأسیس کرد که کیف دستی و اکسسوارهای دیگر نیز تولید می کند. در سال 2010 او رمان پرفروشی به نام Elixir نیز برای نیویورک تایمز نوشت. او با مایکل کامری، بازیکن حرفه ای هاکی ازدواج کرد و اولین فرزندش نیز به دنیا آمد. اخیراً این دو از هم جدا شده اند.

انجمن تفریحی قاطی


4. کری آندروود – دارایی خالص: 100 میلیون دلار


کری ملکه مسابقه امریکن آیدل است. این ستاره موسیقی کانتری در چهارمین فصل امریکن آیدل برنده شد و حالا دارایی خالص او حدود 100 میلیون دلار است. کری آندروود پردرآمدترین خواننده تاریخ امریکن آیدل است. اولین آلبوم او با عنوان Some Hearts سریع ترین فروش آلبوم کانتری تمام دوران ها را داشت. وی را بهترین هنرمند زن کانتری در سال 2000 اعلام کردند. کری آندروود با مایک فیشر بازیکن حرفه ای حرفه ای هاکی ازدواج کرد.

انجمن تفریحی قاطی


3. شکیرا – دارایی خالص: 200 میلیون دلار


شکیرا، پاپ استار کلمبیایی دارایی خالصی بالغ بر 200 میلیون دلار دارد. او نامزد جرارد پیکه، بازیکن اف سی بارسلونا در اسپانیا است. در ابتدا شکیرا در آمریکای جنوبی محبوبیت داشت. وی تا آلبوم پنجمش حتی یک ترانه انگلیسی هم نداشت. در سال 2005، شکیرا ترانه ای به نام Hips Don’t Lie منتشر کرد که پرفروش ترین آهنگ قرن بیست و یکم شد. می گویند او بیش از 75 میلیون نسخه از آلبومش در کل دنیا فروخته است.

انجمن تفریحی قاطی


2. جیزل باندچن – دارایی خالص: 290 میلیون دلار


جیزل باندچن آخرین سوپرمدل واقعی دنیاست. در سال 2009 او با تام بریدی، بازیکن خط حمله تیم نیو انگلند پتریوتز ازدواج کرد. دارایی خالص او را 290 میلیون دلار برآورد می کنند. او نه تنها پردرآمدترین و ثروتمندترین سوپرمدل دنیاست، بلکه بازیگر و تهیه کننده نیز هست. باندچن پول و زمان زیادی را صرف خیریه می کند. در حال حاضر او سفیر برنامه محیط زیست سازمان ملل است.

انجمن تفریحی قاطی
 
بقیه در ادامه مطلب



بازدید : 155
نویسنده : محمدرضا
 

 

thtmمی نویسد:

برنامه Windows Media Player یقینأ پر استفاده ترین نرم افزار پخش کننده فایلهای صوتی و تصویری در جهان میباشد. این نرم افزار هم در نسخه های جدیدی که ارائه داده است قابلیتهای جدیدتر و متنوع تری را در خود گنجانده است. اما نرم افزارهای دیگری نیز هستند که توانایی های دیگری نیز دارند که Windows Media Player از آنها بی بهره است. یکی از معروف ترین آنها نرم افزار JetAudio است. در این ترفند قصد داریم 14 قابلیت مهم را برای شما مطرح کنیم که در JetAudio وجود دارد ولی در Media Player موجود نیست.


1- Rip کردن سی دی Audio در Windows Media Player فقط با فرمتهای WMA و در نسخه های جدیدتر Mp3 امکان پذیر است در صورتی که در Jet Audio با فرمتهای *.APE & *.FLAC & *.MP3 & *.MPC & *.OGG & *.SPX & *.WAV & WMA ( Windows Media Player 7 ) & *.WMA ( Windows Media Player 9) & Real Player امکان پذیر است.

2- Convert یا تبدیل فرمتهای صوتی و تصویری در Windows Media Player وجود ندارد در حالی که این قابلیت در Jet Audio وجود دارد و باعث بی نیاز شدن از نصب بسیاری از نرم افزارهای تبدیل کننده فرمتهای صوتی و تصویری می شود (کلیک بر روی دکمه Convert بر روی منو نرم افزار و انتخاب Convert Video Or Convert Audio که Video تبدیل فرمتهای تصویری به یکدیگر و Audio تبدیل فرمتهای صوتی به یکدیگر).

3- ضبط صدا یا Record که در Windows Media Player وجود ندارد در Jet Audio وجود دارد و باعث می شود با این قابلیت بیشتر صداهای خروجی کامپیوتر را ضبط کرد مانند ضبط کردن از میکروفن و Mono mix و Phone line و... در نتیجه باعث بی نیاز شدن از نصب بسیاری از نرم افزارهای ضبط صدا شد (کلیک بر روی دکمه Record و انتخاب منبع صدا و انتخاب مقصد و فرمت فایل صوتی).

4- رایت سی دی یا Burn که در Windows Media Player وجود دارد اما برای رایت یک سی دی Audio از فایلهای MP3 مدت بسیاری طول می کشد زیرا Windows Media Player ابتدا آنها را تبدیل به فرمت فایلهای Audio می کند و سپس رایت می کند که مدت زیادی طول می کشد در حالی که در Jet Audio برای رایت سی دی Audio به راحتی هر فرمتی را در مدت اندک بر روی سی دی رایت می کند.

5- پاک کردن سی دی های Rerwrite یا CD-RW در Windows Media Player وجود ندارد در حالی که این قابلیت در Jet Audio وجود دارد (کلیک بر روی دکمه Burn و سپس کلیک بر روی دکمه Erase CD-RW در برنامه).

6- دانلود کردن موزیک ، که در Windows Media Player وجود ندارد اما در حالی که این قابلیت در Jet Audio وجود دارد (کلیک بر روی دکمه Get Music و انتخاب 1000 Free MP3s From eMusic! و کلیک بر روی دکمه Get Music و انتخاب SoundBuzz Digital Music Downloads و دانلود جدیدترین موزیکها از این وب سایت ها).

7- کلیدهای میانبرهای انتخابی که این قابلیت در Windows Media Player وجود ندارد اما در Jet Audio وجود دارد (کلیک بر روی Preferences در گوشه سمت راست پنجره ی Jet Audio و در سمت چپ ، General را گسترش دهید و Hot Keys را گسترش دهید حالا دکمه های انتخابی تان را در کنارش تیک بزنید).

8- چت کردن که این قابلیت در Windows Media Player وجود ندارد اما در Jet Audio وجود دارد. شما به مسیر نصب برنامه Jet Audio بروید و بر روی jetCast.exe دابل کلیک کنید و با این نرم افزار که در مجموعه نرم افزار Jet Audio وجود دارد وارد شوید و بر روی شمایل ماهواره در سمت گوشه چپ کلیک کنید و به راحتی با دوستان خود چت کنید.

9- میکس و ضبط کردن صدا که این قابلیت در Windows Media Player وجود ندارد اما در Jet Audio وجود دارد برای استفاده از این قابلیت به مسیر نصب برنامه Jet Audio بروید و بر روی JetRecorder.exe دابل کلیک کنید و وارد برنامه شوید و لذت ببرید.

10 – داشتن تقویم که این قابلیت در Windows Media Player وجود ندارد اما در Jet Audio وجود دارد. این قابلیت روی پنجره اصلی برنامه در سمت راست است.

11 – قابلیت Goto tray یا مخفی شدن که این قابلیت در Windows Media Player وجود ندارد اما در Jet Audio وجود دارد. این قابلیت روی پنجره اصلی برنامه در سمت گوشه بالا ، راست و به شکل یک فلش است که باعث می شود این برنامه به صورت یک بالن در سمت راست Taskbar برود.

12- تبدیل شدن به Taskbar که این قابلیت در Windows Media Player تا حدودی وجود دارد اما در Jet Audio منحصر به فرد است. برای این کار ، روی پنجره اصلی برنامه در سمت گوشه بالا ، راست بر روی دکمه سمت راست " ؟ " کلیک کنید.

13- Skin که این قابلیت در Windows Media Player وجود دارد و در Jet Audio هم وجود دارد برای تغییر Skin یا پوسته برنامه بر روی پنجره اصلی برنامه در سمت گوشه بالا ، چپ بر روی دکمه Skin کلیک کنید و در پنجره باز شده Skin مورد نظر خود را انتخاب کنید و یا برای دانلود Skin های جدید بر روی دکمه Get More skins from web! در سمت راست کلیک کنید.

14- کم تر اشغال کردن Ram رایانه. Jet Audio از Windows media player کم تر Ram را اشغال می کند در موقع پخش ، که این باعث بهتر شدن سرعت رایانه می شود.

14 دلیل مهم برای استفاده از JetAudio به جای Windows Media Player سطح ترفند: مبتدی




یه همچین دل پاکی دارن ملت...
نوشته شده در سه شنبه 24 تير 1393
بازدید : 164
نویسنده : محمدرضا

 

توی یه پیجی یه سوال مطرح شده که:
روزه تون رو با چی باز میکنین ؟!

کامنت های دریافتی از هموطنای عزیزمـــون به شرح زیر :
با دروغ
با صبحانه
با افطار
با آچار فرانسه
با صدای علی عبدالمالکی
با روزه باز کن
با کلید
با تریاک
با شامپو گلرنگ
با انبردست
با یک لیوان آبجو تگری
با سیگار
با رمز یا زهرا
اصلا نمیبندیمش که بخوایم بازش کنیم
باز نمیشه، سِفت بستمش
با مرغ دل همتونم بسوزه
یه راهنمایی میکنین؟
با خوردن صبحانه همراه با فحش به هر چی آخونده
با دعای ربنای شجریان
با بیسکویت گرجی
با ۳۰۰۰ میلیارد تومان وجه نقد!!
یه همچین دل های پاکی دارن ملت انجمن تفریحی قاطیانجمن تفریحی قاطیانجمن تفریحی قاطیانجمن تفریحی قاطی

 




تعداد صفحات : 5